20 januari 2012

Sakta men säkert...

återgår hälsan till friskare och friskare. Snyter mig ideligen och slemlösande tas regelbundet. Dessutom måste jag ta speciellt nässpray för att bota bihåleinflammationen. Men det känns bättre och jag har helt klart mer energi. Jag vill göra mer och orkar genomföra det också. Ropar inte hej än. Tar en dag i sänder.

Idag har jag satt upp nya gardiner i vardagsrummet och städat, rensat och möblerat om i tjejernas rum. Jag hann inte riktigt bli klar innan det var dags att hämta dom på dagis. Men tjejerna blev riktigt nöjda. Komplimangerna haglade innan läggdags. Om gardinerna sa Ebba att det blev super, super fint. Hon är ett enda superlativ den bruden. Som för övrigt har lärt sig att vissla. Trodde det skulle bli svårt med tanke på att hon inte har några framtänder. Men hon kom på tekniken alldeles själv. Linnea lärde sig att vissla för några veckor sen.

Nu får det bli sängen för mig. Vill vara piggare och friskare i morgon. På återseende då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar