6 oktober 2014

Bloggtorka

Har haft bloggtorka ett tag. En del saker har jag helt enkelt inte velat dela med mig av och andra saker har jag inte tyckt va något speciellt att skriva om. 

Tog en tripp till Ullared med alla barnen i söndags. Tur att vi inte åkte i lördags. Det hade tydligen varit väldigt mycket folk då. Barnen och jag behövde nya höstjackor. Köpte lite annat välbehövligt i klädväg också. Sånt som alltid behövs. Köpte en boxningssäck och handskar till mig. Men intresse fanns visst även hos resten av familjen. Man kanske får boka tid framöver... ; ) 
Har jag jag tur kommer den upp i morgon i pysselrummet/träningsrummet. Min mamma sa ofta när jag av yngre att hon skulle köpa en boxboll åt mig som jag kunde slå på... Vill bli starkare. Så jag orkar lyfta tungt och slippa ryggvärk. Nacken har varit hyfsat bra det senaste. Men funderar ändå på att ringa och boka en massagetid. 

Hallen ser ut som ett kaos just nu. När jag hängde in de nya ytterkläderna från Ullared, kände jag att det var ohållbart. Det var bara att riva ut allt som var intryckt från båda paxgarderoberna. Har en back kvar med mössor och vantar kvar att gå igenom. Var så energisk när jag startade. Men nu är det inte roligt längre. Det sista som inte direkt hör hemma någonstans ligger där fint på golvet och stökat ner. 
Men i morgon är det en ny dag med nya möjligheter och ny energi. 
Troja har redan krupit ner under täcket och somnat.


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar