5 januari 2015

Jag räknar på!

Så här ser mina resultat ut sen starten. Extra stolt över mig själv är jag för veckan mellan jul och nyår. Det är ett plus. Räknade inte med något annat. Men det är bara 4 hg. Det kunde ha varit 2 kg. 


Min största last och egentligen det enda jag har svårt att hålla mig borta från är det förbannade godiset. Men det gäller bara att planera in det och snaska kontrollerat. Se till så det finns veckobonus kvar till helgen så det räcker till några hg godis. Men nu är jag fasen trött på godis även om det är oftast gott. 

I morgon är det vägning igen. Gå upp, kissa och traska in till tvättstugan och ställa vågen exakt där den alltid ska stå på tisdagsmorgonen. Har markerat med tejp på golvet t.o.m. Ska det vara, ska det vara ordentligt gjort. Denna veckan har jag inte haft full koll på veckobonusen. Och varit bortbjudna och tappat räkningen. Så morgondagens vägning känns inte bra. Vill passera 5 kg. Då skulle jag snitta på 7hg/v. Lagom är bäst!!

Nu rasta hundarna. Sen sova. Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar