21 september 2012

Förkyld

Ligger här och känner mig lite ynklig. Fast inte i närheten av hur karlarna känner sig när dom är förkylda. Död är jag inte. Snoret rinner och hostan börjar ge sig tillkänna.
Bara jag slipper bihålsinflammation den här gången.
Jag som är så sugen på att träna. Konstigt att man är som mest sugen när man inte kan eller får.

Denna helgen får bli en lugn helg. Titta mycket på film och mysa med familjen i regnrusket.
Hoppas kaninerna har det bra i buren där ute. Men dom är ju vana vid det. Barnen ser till dom innan och efter dagis. Ger grönsaker och byter vatten.

Borde kanske försöka sova. Skulle vilja lyssna en stund på min ljudbok. Men vet inte var mina hörlurar är. Lyssnar på en bok av Carin Gerhardsen som heter Mamma, Pappa, Barn. Det är den andra delen i hammarbyserien.
Den första delen heter Pepparkakshuset. Den lyssnade jag färdigt på i förra veckan.

Nu ropar visst Linnea på mig. Hon behöver säkert nässpray.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar