11 september 2012

Utflykt

Igår efter att jag skickat iväg barnen till dagis och frukosten intagits, packade jag in mig och hundarna i bilen och styrde kosan mot Östergötland och syster. 
Vi tog en härlig promenad i skogen till en sjö. Det tog ett tag att komma dit. Vi gick en liten om väg kan man säga. 
Akilles badade, så som labbar gör så fort dom ser vatten. Diket han badade i innan vi kom fram var inte lika rent om man säger så. Oliver vadade runt lite i kanten av berget.

Härlig utsikt över sjön.

Det var skönt att komma hemifrån och slippa tänka på alla måsten. Dessutom utmanade jag mig själv igår. Och jag klarade det galant. En milstolpe!

Tack Carro för att du kom och mötte upp taxin hemma innan jag hann hem. 


Dessutom har jag fixat ett nytt utseende på bloggen. Kände att jag ville förnya mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar