11 februari 2013

Mera träning

Kände stort behov i söndags av att röra på mig. Visst var vi ute och härjade i snön på dagen. Men på något vis har behovet blivit större. Vet ju vad det ger min kropp både fysiskt och mentalt. Och med lite tålamod på det. Så borde det ge synliga resultat. Har satt ett mål. Men det håller jag för mig själv ett tag till. Behöver komma en bit till med träningen. Det som driver mig just nu är faktiskt att jag blir både piggare och har mindre värk.
Tabbade mig ikväll. Borde ha ätit något efter träningen och nu har jag lagt mig.

Kvällens träningspass fick bli 1 mil på cykeln och sen ett hopplock av övningar med pilatesbollen och några med hantlar.
Att sitta på sjukhus nästan hela dagen var ingen höjdare för min kropp. Men har nog åtgärdat det nu.

God natt! Sov så gott!

Bild 1: söndagens resultat
Bild 2: dagens resultat



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar