8 februari 2013

Summering av denna veckan

Nu är ju inte veckan riktigt slut än. Dom bästa dagarna på veckan är ju fortfarande kvar. Tycker denna veckan har flutit på bra. Tjejerna har varit på dagis och idag skulle dom på teater på en gymnasieskola.
Vissa dagar har jag fått mycket gjort. Men segast är nog att ställa klockan lite tidigare för att gå upp och cykla. Men upp kommer jag och det är riktigt skönt att ha träningen avklarad. Hade som mål att träna varannan dag. Tycker det har funkat riktigt bra. Över förväntan. Jag behöver inte tvinga mig. Suget efter träning kommer av sig själv. Och för det mesta så blir det träning nästan varje dag. Så nu får man hoppas att man får vara frisk, när man har ångan uppe. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska välja. Cykel, gåbandet (boring) eller en rask promenad med hundarna.
Nu ska jag ta och traska upp på övervåningen och byta lakan i sängarna. To do listan tar aldrig slut. Och tur är väl det.

Tisdagens träning. 12,8 km på 30 min


Mycket snö hade det kommit i onsdags.


Efter 1 timme hade jag skottat hela asfaltsplanen med snösläden.


Torsdagens morgonträning. 13,3 km på 30 min.


Igår var jag barnvakt åt syrrans minsting.


Bekantar sig med Russin.


Lite kärleksmums är aldrig fel.


Linnea plockar "godis" i tjejernas kiosk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar