8 december 2010

Att göra lista

Idag har jag tänkt att vara lite duktig och göra lite nytta här hemma. Brukar förvisso göra nytta annars med. Men har varit lite slö den senaste tiden. Mest pga att jag har haft så j-a ont i nacken. Men idag har jag tänkt att få lite gjort här hemma. En hel del måsten tyvärr. Men även sånt som hör årstiden till. 

  • Ta hand om den tråkiga disken
  • Göra pepparkaksdeg
  • Vika all trist tvätt som har stått och väntat länge på mig.
  • Börja slå in lite julklappar
  • Fixa present innan jag hämtar tjejerna
Lär inte hinna sitta så mycket vid datorn idag. Vilket är rätt skönt förvisso. För då kanske jag inte får så ont i huvudet. Försöker komma ihåg att dricka en hel del vatten på dagarna. Jag är skitdålig på det. Och har alltid varit det. Men nu ska det bli ändring på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar