3 januari 2011

2011

Detta året tror jag kommer att bli riktigt bra. Känner stor positiv energi för detta året. Stora planer har vi  i familjen. Ser bland annat fram emot en rejäl sommar med mycket husvagnsboende. Riktigt kul kommer det att bli, då hela familjen uppskattar husvagns semestrande. Vi ska bland annat åka tillbaka till Borås. Riktigt bra och fin djurpark har dom där. Denna gången blir det i så fall lite fler nätter. Sen får vi se vart vi hamnar. En tur till blekinge blir det nog också. Och säkert Västervik och Lysingsbadet.


Men nu först ska vi slänga ut julen. Tänker inte vänta till 13:e. Tycker julen tar slut lagom till nyår. Sen behöver inte sakerna vara framme längre. Sen blir det kalas på kalas. Minst ett i månaden blir det. 
Först ut är jag om 20 dagar.

Det roliga är att jag har gått ner en del i vikt under runt julen nu. Ca 6 kg är det. Men misstänker att det är en del muskler också. Men har tänkt gå ner 7 kg till, då är jag i mål. Om jag går med i vikt väktarna igen, vet jag inte. I så fall skulle det vara för peppningen man får där. Lite lättare att vara motiverad då. Något annat som motiverar mig är x-box 360´s kinect. När vi lånade syrrans kinect för ett tag sen, hade jag träningsvärk i två dagar efter. Är man sadist om man tycker träningsvärk känns skönt? Jag tycker  i alla fall att det är skönt att känna att kroppen har jobbat. Tänkte spela lite sen, dansa bl.a. Men det beror lite på vad tjejerna vill hitta på sen.
Men nu först lunch. Amerikanska pannkakor blir det. Det gillar brudarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar