20 januari 2011

Börjar närma sig dagen D

Det är så skönt att vara hemma medan tjejerna är på dagis. Jag går här hemma och plockar lite. Tvättar lite kläder, tar hand om disken. Men när jag har varit i farten en stund, måste jag sätta mig ner ett tag och vila. Blir yr när jag varit igång ett tag. Det stör mig inte så mycket. Men det är lite obehagligt. 
Börjar bli lite nervös inför läkarbesöket på måndag. Jag undrar vad överläkaren har att säga. Vad ska jag ställa in mig på. Det värsta. En operation. Vill inte bli chockad när han säger att jag bör opereras. Så jag får väl helt enkelt ställa in mig på det. Men flera jag har pratat med, har haft någon anhörig som har haft giftstruma, som bara har ätit medicin i några år och sen varit helt symtomfria sen dess. Vill hoppas på att det kommer att gälla mig med. Men det är väl ingen risk. Men jag vill hoppas på det. Någon gång ska man väl ha medvind.
Men jag vet en sak som jag tänker hålla fasta på. Jag vet att jag kommer bli helt bra till slut. Det målet tänker jag koncentrera mig på. För jag tänker bli helt bra igen. Punkt!

1 kommentar: