18 januari 2011

Nu så...

... börjar det dra ihop sig för mig. I går fick jag kallelsen jag väntat på. På måndag ska jag till en överläkare i Eksjö för koll på min giftstruma. Är både nervös och glad. Nervös för jag att jag inte vet vad som väntar mig. Glad för att det inte tog så lång tid att få kallelsen. Vill bara lämna det här bakom mig och känna mig pigg och frisk igen. Få motionera och göra allt jag inte orkar just nu. Längtar till våren då jag förhoppningsvis är frisk igen.
Hoppas bara inte läkaren väljer att dom vill operera mig. För det är jag inte så sugen på. Men är det det enda alternativet för att bli frisk, så får jag väl ta det då.
Nu ska jag bara ringa till dom och kolla hur jag ska gå till väga, eftersom jag ska ta nya prover inför besöket. Stod på pappret att jag kunde ta proverna här i Nässjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar