7 februari 2011

Läsa böcker

Jag brukar periodvis läsa böcker. När jag kommer över en bra bok, blir det att jag sträck läser den tills den tar slut. Andra böcker går mer segt. Brukar inte prioritera att sätta mig och läsa några kapitel. Men nu har jag hittat en bra lösning för mig. Storytel på nätet. Där kan man välja två olika prenumerationer, beroende på hur mycket man läser. Sen är det bara att söka efter böcker eller författare. Har redan börjat läsa en bok. Och har klickat fram en lista med böcker jag har tänkt att läsa sen. Spännande! Kan verkligen rekommendera storytel. För er som inte har ro att sitta och läsa. Nu kan man göra annat samtidigt. Nu har jag en telefon också som gör att jag kan lyssna via den också. Ett plus i kanten. Lyssna när man är ute och går med hundarna, slänger i tvätt i maskinen och div. annat. Alltså behöver jag inte sitta stationerad framför datorn hela tiden. Nu kan jag läsa böcker lättare och framförallt ta mig tid för det med gott samvete. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar