12 maj 2011

Sanning eller inte sanning det är frågan

Tänk om folk var som pengar.. då hade man bara kunnat lyfta upp dem mot ljuset för att se om dom är äkta eller falska.


Tänk vad mycket lidande man kunde ha besparat sig dom senaste åren. Skulle kunna spy åt det nu så här flera år efter all skit har passerat och jag tänker, dom människorna har haft sin chans och aldrig kommer den tillbaka. Vill ha så lite med dom som har fyllt mig med skit. Men JAG vet vilken sanningen är. Och jag tänker aldrig låta mig trampas på igen. Aldrig någonsin! 


Men det måste väl vara mycket lättare att hålla sig till sanningen än att hela tiden hitta på lögner... 

1 kommentar:

  1. Man ska umgås med människor som ger energi och inte tar energi, det håller jag med dig. Men glöm inte det finns alltid mer än en sanning, allt handlar om betraktarens öga. Man tolkar sin egen omvärld utifrån sig själv.
    Jag har lärt mig att det människor säger om mig och gör mot mig, säger mer om dem än om mig..

    SvaraRadera